Sista lediga dan

Idag var sista dagen på min "långledighet", 5 dagar. Passade på att ta en tur i skogen med odjuren. Enzo fick vara hemma, tyckte att det räckte att hålla reda på tre virrpannor.
På min lilla promenad hittade jag lite svamp. Lyckades även rädda det mesta undan Fixas framfart... Hon är verkligen ingen kantarellsökhund... än haha...
Lite mat med Lisa och en del städning  under dagen. På kvällen fick jag ta en tur tull Arboga och hämta Karro, Noah och Amanda som hade varit i Stockholm och hämtat en ny barnvagn. Så klart ställer mormor upp och hämtar sitt favorit-barnbarn!
I morgon funderar jag på att åka till Prickis på hennes öppna träning, mest för att få lite fart på mej själv och börja träna med Mimmi. Tar väl med Fixa också utifall att Erik kommer ... ;-)

    
WH Fixa vid Vänern               Mimmi och Karma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0